Služby centra laserové gynekologie

Úvod / Služby centra laserové gynekologie

Máme pro Vás řešení

Procedura, která mění život.

Laserová léčba s použitím Erbium:YAG laseru Juliet poslední generace od německé firmy Asclepion Laser Technologies je rychlá, bezpečná a bezbolestná. Změnila život tisíců žen po celém světě a změní ho i Vám. Jemné ošetření, které provádíme za pomoci laseru využívá příznivých účinků světla na kůži, dokáže stimulovat obnovu vaginální sliznice a nabudit produkci nového kolagenu.

Procedura, která mění život.

Žádné další tabu!

Různé fáze života ženy jsou doprovázeny různými pocity, co se intimity a sexuality týče. Porod (obzvláště přirozený) a menopauza jsou jen dva příklady případů, které způsobují změny v intimních partiích a vaginálním prostředí. Tyto změny jsou doprovázeny různými potížemi. Nepříjemné příznaky jako vaginální suchost, bolest během pohlavního styku či nechtěný únik moči se vyskytují mnohem častěji, než si myslíte a trpí jimi miliony žen.

Koncepce léčby Juliet

Bez vedlejších účinků

Oproti hormonální nebo chirurgické terapii nemá další vedlejší účinky.

Vhodná v každém věku

Vhodná léčba pro ženu v kterémkoliv věku.

Minimálně invazivní

Hormonální léčba, nebo chirurgická terapie vyžaduje dlouhodobou nebo invazivní léčbu.

Rychlá a bezpečná

Zákrok probíhá jako běžné gynekologické vyšetření a trvá 20 minut.

Bezbolestná

Ošetření se provádí bez potřeby lokálního umrtvení.

Okamžitý výsledek

Zmírnění symptomů lze pozorovat ihned po prvním ošetření.

Zavolejte nám nebo si domluvte schůzku. Společně probereme veškeré Vaše otázky a výhody, které Vám zákrok přinese.

Přehrát video

Všechny léčebné výkony provádíme Erbium:Yag laserem Juliet, který patří k současné špičce mezi lasery nové generace. Samotné proceduře vždy předchází osobní konzultace, kdy probereme Váš zdravotní stav a požadovaný výsledek. Na základe kompletního gynekologického a sexuologického vyšetření Vám doporučíme optimální počet zákroku a dobu pro zopakování zákroku, pokud je potřeba. Na závěr si domluvíme termín pro vyhodnocení procedury.

Vždy platíte pouze za zákrok bez dalších skrytých poplatku.

Ceník služeb

BASIC

1 ZÁKROK

Doba zákroku je 20 minut.

Samostatný zákrok pro zpevnění vnitřních částí pochvy. Vhodný pro mladé maminky, prvorodičky. Odstranění méně závažných problemů či komplikací po porodu. Rychlé řešení mírné stresové inkontinence.

Cena zákroku: 6 000,-

Intimní gel s rustovými faktory urychlující regeneraci pokožky
Cena: 2 200,-

14 000,-

STANDARD

2 ZÁKROKY

Opakovaný zákrok po 1 až 2 měsících.

Optimální varianta pro většinu maminek, které trpí stresovou močovou inkontinencí. Pro ženy, které pociťují nežádoucí příznaky spojené s menopauzou či bolest při styku. Kompletní vnější i vnitřní omlazení pochvy.

Cena zákroku: 6 000,-

Intimní gel s rustovými faktory urychlující regeneraci pokožky
Cena: 2 200,-

23 000,-

PREMIUM

3 ZÁKROKY

Opakovaný zákrok v průběhu 6 měsíců.

Vhodné pro ženy po menopauze, které chtějí znovu vrátit svému sexuálnímu životu plnohodnotný prožitek. Odstranění pocitu pálení, bolesti a suchosti během styku, zlepšení lubrikace a intimního života.

V ceně zákroku.

Regenerační gel

Intimní gel s rustovými faktory urychlující regeneraci pokožky.
V ceně zákroku.

29 000,-